Manfredonia by Žana Mihalić


Kada smo dolazili u Italiju, cijelim putem sam razmišljala o tome kako će proteći moj prvo radno iskustvo u inostranstvu. Bila sam uzbuđena, ali i pomalo nervozna, pitajući se kako će sve izgledati i kako ću se snaći u novom okruženju.
Prvih nekoliko dana nakon dolaska su prošli u upoznavanju novog grada i privikavanju na drugačiji način života. Sve je bilo novo i uzbudljivo - od jezika, preko kulture, do same atmosfere u kojoj smo se našli.
Radila sam u restoranu kao barmenica, što je bio veliki izazov, ali i nevjerojatno iskustvo. Gužve su bile neizbježne. Restoran je bio pun gostiju, što je zahtijevalo brzinu, efikasnost i sposobnost rada pod pritiskom.
Kolege su bili izuzetno organizirani, svako je imao svoju ulogu i zadatke. U početku mi je bilo teško pratiti tempo, ali uz podršku i savjete iskusnijih kolega, ubrzo sam se prilagodila.
Jedna od najvažnijih lekcija koje sam naučila je koliko je važno biti smiren i pribran, čak i kada su redovi za šankom dugački, a narudžbe se gomilaju. Strpljenje, ljubaznost i profesionalizam su ključni, a svaki osmijeh i riječi zahvalnosti od gostiju su mi davali dodatnu motivaciju.
Osim samog rada, imala sam priliku da uživam u italijanskoj kulturi i gastronomiji. Svaki slobodan trenutak sam koristila za istraživanje lokalnih znamenitosti i uživanje u specijalitetima koje Italija nudi.
Ovih 12 dana rada u Italiji su prošli brzo, ali su mi donijeli neprocjenjivo iskustvo. Naučila sam mnogo o ugostiteljstvu, timskom radu i sebi samoj. Osjećam se bogatijom za jedno izuzetno iskustvo koje će mi svakako koristiti u budućnosti, kako profesionalno, tako i privatno.































 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Manfredonia by Erika Nolla Fila

Manfredonia by Mila Lovrinčević

Manfredonia by Luka Adžijević