Manfredonia by Matko Ogrizek

Kao učenik, uvijek sam tražio prilike da proširim svoja znanja i steknem praktične vještine koje će mi pomoći u budućoj karijeri. Kada sam dobio priliku da obavim dvotjednu praksu u Manfredoniji, znao sam da će to biti nezaboravno iskustvo koje će mi pružiti dragocjene uvide u stvarni poslovni svijet.
Prvi tjedan: Upoznavanje i prilagodba
Moja praksa započela je s toplim dočekom od strane kolektiva u Manfredoniji. Od prvog dana, bio sam impresioniran prijateljskom atmosferom i profesionalnošću koja je vladala u timu. Prvi tjedan uglavnom je bio posvećen upoznavanju s radnim okruženjem, kolegama i načinom rada..
Drugi tjedan: Aktivno sudjelovanje i primjena znanja.
Drugi tjedan bio je još dinamičniji. Uključili su me u rad, jedan od najzanimljivijih zadataka bio je proces pravljenja kave. Kroz ovaj zadatak, naučio sam kako koristiti različite alate i tehnike za kavu
Osim tehničkih vještina, praksa mi je omogućila razvoj mekih vještina poput upravljanja vremenom, rješavanja problema i prilagodljivosti. Kroz svakodnevne zadatke i izazove, naučio sam kako učinkovito priorizirati obveze i raditi pod pritiskom.
Završni dojmovi i zaključak:
Dvotjedna praksa u Manfredoniji bila je izvanredno iskustvo koje je nadmašilo moja očekivanja. Osim što sam stekao nova znanja i vještine, također, stekao sam nova poznanstva i prijateljstva koja će mi zasigurno biti vrijedna u budućnosti.
Zahvalan sam svima u Manfredoniji na prilici i podršci tijekom ove prakse. Ovo iskustvo motiviralo me da nastavim raditi na svom obrazovanju i profesionalnom razvoju s još većim entuzijazmom.
Nadam se da će vam ovaj primjer biti koristan.


























 





 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Manfredonia by Erika Nolla Fila

Manfredonia by Mila Lovrinčević

Manfredonia by Luka Adžijević