Manfredonia by Viktoria Jelinić

Što reći o mobilnosti u Italiji, kako izdvojiti samo par riječi? Započet ću tako što bih se zahvalila profesorima i ravnateljici što su me još jednom odabrali za jednu ovakvu mobilnost. Drago mi je što sam sudjelovala na ovoj stručnoj praksi jer sam ostvarila nova prijateljstva i stekla neke nove radne navike te snalaženje kod ne razumijevanja talijanskog jezika. Ovaj projekt je za mene bio pun iskustava, a rad u Michelinovom restoranu Osteria Boccolicchio prikazao mi je koliko treba posla i organizacije kako bi se jedan takav restoran mogao održati. Također sam uspjela vidjeti koliko znači kada svi koji rade zajedno se slažu i međusobno si pomažu. Mene su tretirali isto tako, kao da sam tamo već godinu dana, a ne samo dva tjedna, bili su mi kolege, ali isto tako i prijatelji. To mi je puno značilo, jer iako se sa nekima nisam mogla sporazumijevati, ipak smo uspjeli naći zajedničku zabavu kroz razne načine. Također su šef i šefica bili super, nisu bili prestrogi, već su pristupačni te se nisu ljutili ako bi nešto pogriješili nego su nam pomogli kako bi to što bolje napravili. To je ono zbog čega sam svaki dan voljela dolaziti na posao, zbog svih njih, od kolega do šefova jer zbog se svaki dan na poslu činio boljim i ljepšim.

 






































Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Manfredonia by Erika Nolla Fila

Manfredonia by Mila Lovrinčević

Manfredonia by Luka Adžijević