Dublin by Tena Vavra

 

Dublin, praksa, osvrt; Tena Vavra, 3h
Već drugi put imala sam priliku praksu obaviti u inozemstvu. Prvi puta
bila sam u Malagi u Španjolskoj, a sada sam praksu obavila u Dublinu,
glavnom gradu Irske. Prvih nekoliko radnih dana radila sam u
restoranu The Goat Bar and Grill, a ostatak prakse odradila sam u
restoranu istog vlasnika, The Dropping Well. Zaposlenici su bili vrlo
ljubazni. Radeći, primjetila sam koliko si oni međusobno pomažu.
Timski rad vrlo je bitan, pogotovo za vrijeme ručka kada je u
restoranu najviše gostiju. Kako sam prvi put posjetila zemlju u kojoj je
službeni jezik engleski, komunicirajući s gostima i kolegama znatno
sam unaprijedila svoje znanje i aktivno korištenje engleskog jezika.
Bila sam vrlo sretna vidjevši kako se brzo i lako snalazim u novim
situacijama te kako mi je odlično predznanje engleskog jezika, a
upravo to mi je pomoglo da budem samouvjerena. Samostalni život u
apartmanu također je bio značajan dio mog iskustva. Bila sam
odgovorna za svoje vlastite obroke. Zajedno s prijateljicama
organizirala sam svoje slobodno vrijeme, prijevoz po gradu i
razgledavanje Dublina. Imale smo mnogo ideja što bismo htjele
vidjeti. Obišle smo irski Nacionalni muzej arheologije i Nacionalni
muzej umjetnosti, a potom i izložbu Dinos Alive. Taj mi je dan
posebno drag jer smo se izrazito lijepo zabavile i puno toga
zanimljivoga vidjele. Grad Dublin na mene je ostavio poseban dojam,
ljudi su opušteni i cijene zajedništvo i druženje, često se okupljaju u
pubovima gdje uz glazbu i ples čuvaju tradiciju na koju su vrlo
ponosni. Sve u svemu, ovaj mi je projekt pomogao u razvoju
osobnosti. Smatram ga zaista posebnim, uvijek ću ga se rado sjećati i
koristiti znanja stečena za vrijeme boravka u Irskoj.






















Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Manfredonia by Erika Nolla Fila

Manfredonia by Mila Lovrinčević

Manfredonia by Luka Adžijević