Manfredonia by Nika Turković

Tijekom dvotjedne mobilnosti u Italiji, imala sam priliku doživjeti neprocjenjivo iskustvo koje je obogatilo moj profesionalni i osobni razvoj. Naše putovanje započelo je rano ujutro u Hrvatskoj i trajalo je 12 sati, prolazeći kroz nekoliko prekrasnih talijanskih gradova prije nego što smo stigli u Bolognu, gdje smo proveli prvu noć. Oduševila me ljepota grada i njegovih znamenitosti, poput fontane Neptuna i katedrale. Nakon Bologne, krenuli smo prema Manfredoniji, malom gradu na obali, gdje smo boravili većinu vremena. Naša svakodnevica bila je ispunjena radom, učenjem i istraživanjem. Radila sam u restoranu Osteria Boccolicchio, gdje sam stekla mnogo novih vještina. Upoznala sam se s osobljem, postavljala stolove, prala suđe, brisala jelovnike i punila boce vodom. Posebno sam cijenila priliku da promatram rad iskusnog osoblja i učim od njih. Osim rada, imala sam dovoljno slobodnog vremena koje sam provodila istražujući Manfredoniju, družeći se s prijateljima i uživajući na plaži. Redovito smo se sastajali kako bismo podijelili iskustva i međusobno se podržavali, što je dodatno učvrstilo naše prijateljstvo. Također, imali smo priliku posjetiti Bari, što je bilo izvanredno iskustvo ispunjeno šopingom i razgledavanjem. Poseban trenutak bio je kada je restoran u kojem sam radila organizirao degustaciju vina. Učenje o posluživanju i zadovoljavanju gostiju tijekom ovog posebnog događaja bilo je neprocjenjivo iskustvo koje je dodatno unaprijedilo moje profesionalne vještine. Predzadnji dan mobilnosti bio je ispunjen emocijama, jer smo se oprostili od osoblja s kojim smo se sprijateljili. Dobila sam poklon od šefice restorana, što je bio dirljiv znak zahvalnosti za naš trud i rad. Zadnji dan u Manfredoniji proveli smo uživajući na plaži i pripremajući se za povratak kući. Putovanje natrag uključivalo je let iz Napulja, što je za mene bio prvi put da letim avionom. Iako sam isprva bila nervozna, brzo sam se opustila i uživala u letu. Povratak u Hrvatsku bio je ispunjen mješavinom sreće zbog povratka kući i tuge zbog završetka ove nevjerojatne avanture. Ova mobilnost mi je omogućila da razvijem brojne profesionalne vještine, poput timskog rada, komunikacije s gostima i organizacije posla. Također, stekla sam dublje razumijevanje talijanske kulture i načina života, što će mi biti dragocjeno iskustvo u budućnosti. Najvažnije od svega, ovo iskustvo obogatilo je moje osobno putovanje, pružajući mi nezaboravne trenutke i prijateljstva koja će trajati cijeli život.


































 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Manfredonia by Erika Nolla Fila

Manfredonia by Mila Lovrinčević

Manfredonia by Luka Adžijević