Manfredonia by Luka Brtan


Odradio sam praksu u prelijepom, manjem gradu Manfredonia. Grad je noću neopisivo 
lijep i zabavan. Ono što je najviše uljepšalo ovo putovanje su ljudi koje sam upoznao. 
Zahvaljujući ovom putovanju, postao sam samostalniji, unaprijedio sam svoje vještine 
rada u skupini, snalaženja i govorenja jezika. Veliki broj ljudi u Italiji ne zna pričati engleski, 
pa sam u ova dva tjedna naučio nekoliko riječi na talijanskom.
Praksu sam odrađivao u slastičarni "Gatta", koja je najpoznatija u Manfredoniji po kavi i 
preukusnim kolačima. Većinu vremena morao sam se snalaziti na talijanskom jer je veliki 
broj ljudi tako naručivao. Praksa mi je bila izazovna, ali istovremeno zabavna i dinamična 
zbog ljudi s kojima sam radio. Naučili su me mnogim stvarima i bili su vrlo ljubazni, za što 
sam im neizmjerno zahvalan.
Najzanimljivije mi je bilo posluživati na terasi, donositi kavu na kućnu adresu i raditi 
domaći ledeni čaj. Svaki dan bi dolazili isti ljudi nekoliko puta na par minuta da popiju svoju 
omiljenu kavu s vodom, i nakon nekoliko dana već sam krenuo pamtiti napamet tko što 
naručuje. Zanimljiva uspomena mi je što su naše kolege htjele naučiti hrvatski pa su nas 
ispitivali kako se na hrvatskom kaže žličica, tanjurić i slično. Zahvalan sam ljudima s 
kojima sam radio jer sam se stvarno osjećao prihvaćeno i sretno. U dva tjedna smo se 
sprijateljili i bilo nam je žao kad smo se pozdravljali. Praksu sam odrađivao popodne, pa 
sam većinu vremena prije prakse provodio s prijateljima na plaži, plivajući i igrajući 
nogometnu igru "brazilke". Zadnji dan sam proveo družeći se s prijateljima i spremajući se 
za povratak kući. Bio sam malo tužan jer je ovoj avanturi došao kraj. Imali smo let iz 
Napulja, koji je za mene bio prvo putovanje avionom, i uživao sam u kratkom putu, 
promatrajući sve kroz prozor Ova mobilnost mi je omogućila da razvijem mnoge vještine 
koje će mi koristiti u budućnosti, a također sam upoznao potpuno novu kulturu, život, 
kuhinju i običaje jedne nove zemlje. Ova mobilnost će mi ostati upamćena kao jedno vrlo 
lijepo iskustvo.




























 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Manfredonia by Erika Nolla Fila

Manfredonia by Mila Lovrinčević

Manfredonia by Luka Adžijević