Manfredonia by Erika Nolla Fila


U početku nisam bila spremna na ono što me čeka i na ono što ću morati sve naučiti, vidjeti i kroz što ću proći. Tijekom prakse svakoga dana sam naučila novu lekciju svaki dan je bio drugačiji, bilo je boljih bilo je istih bilo je i gorih dana ali svaki se razlikovao barem po nečemu. Svakoga dana učila sam nove riječi talijanskoga jezika, upoznavala nove ljude, radila nešto novo, naučila na poslu nešto novo. Znanje koje sam tamo stekla i pogled na svijet tamo i ljude oko mene mi je dao novu sliku o životu. Shvatila sam važnost razumijevanja i trugih oko mene, komunikaciju sa njima i opreznost na djela koja učinim i kako oni utječu na druge. Uz ovu sam mobilnost odrasla, uvidjela kako je živjeti 2 tjedna sa ljudima koje niti neznam. Prvi puta sam bila na 2 tjedna dalje od kuće bez ijednog od svojih prijatelja. Bila sam tamo sa ljudima s kojima neprovodim svoje vrijeme i uspijela sam pronači nekoga za druženje. Nove lekcije koje sam doživjela u Italiji su nešto što me naučilo da sagledam stvari i iz drugog pogleda. Osvijestila sam svoje mane i vrline a tako i tuđe,i to kako se moramo međusobno poštivati onakvi kakvi jesmo. Sada kada gledam na ovu mobilnost znam ako budem išla na sljedeću bit ću puno jača i spremnija u svakom pogledu na nju. Drago mi je što sam sudjelovala u ovoj mobilnosti i ako bude postojala mogućnost da idem na sljedeću praksu bila bih sasvim drugačija nego na prvoj jer već znam kako se što radi ikao što ide. U suštini ovo je bilo jako lijepo životno iskustvo koje neću zaboraviti i nadam se da će i drugi ljudi imati priliku uvidjeti koliko je lijepo putovati.



































 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Manfredonia by Mila Lovrinčević

Manfredonia by Luka Adžijević