Manfredonia by Elena Nemet


Kroz 16 dana prakse u Italiji, stekla sam neprocjenjivo iskustvo koje je ostavilo dubok dojam na mene, kako profesionalno, tako i osobno. Rad u takvom okruženju bio je izvanredan; imala sam priliku učiti od kolega na poslu i usavršavati svoje vještine u praksi. Svaki dan donio je nove izazove i prilike za rast, a kolege na poslu su bili nevjerojatni. Iako je postojala jezična barijera, to nije spriječilo moje kolege da budu otvoreni, pristupačni i spremni za razgovor. Njihova srdačnost i spremnost na šalu stvorili su ugodnu radnu atmosferu koja je olakšala proces prilagodbe i učenja. Naša komunikacija često je bila bez riječi, ali smo ipak uspijevali razmijeniti ideje i iskustva, što je bilo posebno inspirativno. Slobodno vrijeme provodila sam s kolegicama uživajući u ljepotama Italije. Dani su nam bili ispunjeni šetnjama, opuštanjem na predivnim plažama i zajedničkim večerama. Ponekad bismo jednostavno ostale u hotelskoj sobi, gdje bismo satima razgovarale i dijelile dojmove o proteklom danu. Ova praksa bila je mnogo više od profesionalnog usavršavanja; bila je to prilika za otkrivanje novih kultura, stjecanje prijateljstava i kreiranje nezaboravnih uspomena. Italija me oduševila svojom ljepotom, gostoljubivošću i bogatom kulturnom baštinom. Cijelo iskustvo bilo je nezaboravno i ostavit će trajan trag na mene.






























 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Manfredonia by Erika Nolla Fila

Manfredonia by Mila Lovrinčević

Manfredonia by Luka Adžijević