Manfredonia by Daria Takač

Napokon je došao taj dan - krenula sam na svoju prvu stručnu praksu. Put je počeo u 7 ujutro i bila sam jako uzbuđena. Kada smo napokon došli u prekrasan grad Manfredoniju, gdje smo obavljali svoju stručnu praksu, sam bila uzbuđena. Smatram da sam kroz ovu praksu se osamostalila i da sam puno toga naučila, da sam unaprijedila svoje komunikacijske vještine te timski rad. Radila sam u restoranu Panzaria. Restoran je jako lijepo uređen i ima puno stolove te samim time i gostiju. Jako je popularan jer je tamo najbolja pizza u Manfredoniji. Osoblje je bilo jako drago i uvijek su bili spremni pomoći kada god je pomoć bila potrebna. Zahvalna sam na njima jer da nebi bilo njih možda nebi naučila neke specifične stvari. Nakon upoznavanja s osobljem sam najčešće postavljala stolove, nosila gostima vodu, pospremala stolove, brisala jelovnike te prala suđe. Pošto sam radila popodne, svako jutro smo prijateljice i ja iskoristile jutra za plažu i upoznavanje Manfredonije. Manfredonija je prekrasan mali grad i ima jako lijepe plaže. Poseban trenutak s prakse pamtim kada smo upoznale jako poznatog talijanskog chefa kuhinje - Valerio Autuori, jako je drag i nasmijan. Imali smo priliku posjetiti i prekrasan grad Bari - prvo smo posjetili znamenitosti i upoznali grad Bari te nakon toga smo imali slobodno vrijeme koje smo iskoristile za kupnju i razgledavanje Barija. Također, nakon prakse kada sam došla u grad kod prijateljica smo svaki dan dijelile naša nova iskustva i događaje sa prakse te na taj način smo se još dodatno zbližile. Predzadnji dan je bio pun emocija jer nam je bio dan prakse te smo se morali oprostiti sa osobljem, poželjeli su nam puno sreće i zdravlja da imamo u budućnosti te da nam budemo uspješne i zadovoljne sa životom. Zadnji dan mobilnosti je bio put za Hrvatsku. Bila sam i sretna i tužna zbog toga, sretna zato što se vraćam kući a tužna jer je ovom nezaboravnom iskustvu već došao kraj. Imali smo let iz Napulja, let je bio kratak i ugodan. Ova mobilnost mi je omogućila da razvijem mnoge vještine koje smatram da će mi biti jako korisne u budućnosti. Također, upoznala sam bolje talijanska jela, kulturu i način života. Ovu mobilnost ću definitivno pamtiti do kraja života.






































 

 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Manfredonia by Erika Nolla Fila

Manfredonia by Mila Lovrinčević

Manfredonia by Luka Adžijević