Manfredonia by Antonela Straga


U periodu od dva tjedna, imala sam jedinstvenu priliku sudjelovati u stručnoj praksi u predivnom gradu Manfredoniji u Italiji. Ovo iskustvo ne samo da je bilo neprocjenjivo u pogledu stjecanja praktičnih znanja, već je također pružilo iskustvo rada u timu te života sa drugim osobama.
Rad u inozemstvu donosi niz benefita koje je teško opisati riječima. Prvo, imala sam priliku raditi sa izuzetno stručnim i iskusnim profesionalcima koji su nesebično dijelili svoje znanje i vještine. Njihova posvećenost poslu i strast prema onome što rade bili su izuzetno inspirativni. Svaki zadatak, bez obzira na njegovu složenost, bio je prilika za učenje i usavršavanje.
Kroz rad u Manfredoniji, stekla sam praktična iskustva koja su daleko iznad onoga što se može naučiti u našoj zemlji. 
Osim profesionalnog rasta, rad u inozemstvu značajno je doprinio mom osobnom rastu. Boravak u Italiji omogućio mi je da razvijem svoje komunikacijske sposbnosti i sposobnosti snalaženja. Također, rad u dinamičnom i raznolikom timu naučio me je vrijednosti timskog rada, fleksibilnosti i prilagodljivosti, što su neophodne vještine u današnjem svijetu.
Također, slobodno vrijeme u Manfredoniji bilo je jednako bogato iskustvima. Upoznavanje sa lokalnom kulturom, povijesnim znamenitostima i gastronomijom pružilo je cjelovit doživljaj života u Italiji. Svakodnevno istraživanje novih mjesta i kultura dodatno je obogatilo moj boravak i učinilo ga nezaboravnim.
Ukratko, stručna praksa u Manfredoniji bila je izuzetno korisno i inspirativno iskustvo. Rad u inostranstvu pruža neponovljive prilike za profesionalni i osobni razvoj, širenje vidika i stjecanje novih iskustava. Svakome bih preporučila ovakvu praksu jer je to iskustvo koje mijenja život na najbolje moguće načine.






























 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Manfredonia by Erika Nolla Fila

Manfredonia by Mila Lovrinčević

Manfredonia by Luka Adžijević