Dublin by Leonarda Vozdecki

Ovo je bio moj drugi put da idem na praksu preko Erassmus projekta. Osjećala sam se nervozno i

napeto iako sam ovo sve već prošla, bojala sam se posla, a također me plašilo to da ne idu ljudi s

kojima se ja družim i koje baš i ne poznajem.

Kada sam došla prvi dan na posao, ljudi koji su tamo radili bili su jako ljubazni i pristojni prema

nama, atmosfera je bila opuštajuća, a moja nervoza je gotovo nestala.

Radila sam na recepciji u Health klubu koji je dio hotela Royal Marine, bilo je to vrlo izazovno i

dinamično iskustvo. Svaki dan dešavale su se nove situacije i dolazili su novi ljudi , što me

naučilo kako se nositi s raznim problemima i pitanjima gostiju.

Također, rad u međunarodnom okruženju omogućio mi je da usavršim svoje jezične vještine,

posebno engleski jezik, i da bolje razumijem različite kulturne perspektive. Ovo iskustvo je

značajno obogatilo moj osobni razvoj. Naučila sam kako ostati smirena i profesionalna čak i u

stresnim situacijama,. Nekada su me znali ostaviti samu za recepcijom, a prostorija je bila puna

gostiju koji čekaju, te sam se morala snaći iako neke stvari nisam ni znala upotputnosti. Zbog

takvih situacija svakodnevno, naučila sam biti jako snalažljiva i organizirana. Razvila sam

vještine komunikacije i multitaskinga.

Život s drugim curama u apartmanu bilo je posebno iskustvo. Dijeljenje prostora s curama,

drugačijeg ponašanja i stila života od mojeg, osobnosti i navika nije uvijek lako, ali me naučilo

puno o kompromisu, toleranciji i važnosti dobre komunikacije. Zajedno smo kuhale, čistile i

družile se. Kad je god bila neka situacija na poslu ili vezano uz privatan život bile smo tu jedna

za drugu. Stekle smo puno povjerenja i razvile čvrste prijateljske veze.

Kada nismo radile, često smo istraživale ljepote Irske. Jedan od najnezaboravnijih izleta bio je

posjet klifovima Moher. Iako je padala kiša, ljepota tih predivnih klifova ostavila nas je bez daha.

Osjećala sam se maleno i ponizno pred silom prirode, ali istovremeno ispunjeno divljenjem. Kiša

je dodala posebnu atmosferu, čineći iskustvo još autentičnijim i nezaboravnijim. Šetajući uz

litice, osjetila sam snažan osjećaj povezanosti s prirodom i zahvalnost što imam priliku vidjeti

nešto tako prelijepo. Također smo posjetile Phoenix Park, jedan od najvećih gradskih parkova u

Europi. Provele smo divno popodne istražujući park, vozile smo bicikle uživajući u prirodi i

promatrajući jelene koji slobodno šetaju. Taj dan bio je ispunjen smijehom i opuštanjem,

pružajući odmor od užurbanog života.

Cjelokupno iskustvo u Dublinu bilo je ispunjeno različitim emocijama. Bilo je trenutaka sreće i

zadovoljstva zbog novih uspjeha i prijateljstava, ali i trenutaka nostalgije za domom. Međutim,

svaki izazov je predstavljao priliku za rast i razvoj. Osjećala sam se kao da sam u kratkom

vremenu odrasla i postala samostalnija i sigurnija u sebe.

Definitivno bih ponovila ovo iskustvo. Boravak i rad u Dublinu pružili su mi neprocjenjive

životne lekcije i profesionalne vještine koje ću koristiti cijeli život. Osim toga, stvorila sam

uspomene i prijateljstva koja ću zauvijek nositi sa sobom. Iskustvo me obogatilo na mnogo

načina i otvorilo mi nove perspektive života.

Svakome bih preporučila ovakve mobilnosti, jer nekada treba izaći iz zone komfora i isprobati

nešto novo i drugačije, nešto što te potakne na osobni rast i razvoj vlastite budućnosti.

Mobilnosti također donose nova prijateljstva i upoznavanje novih ljudi i njihovih kultura. 



























Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Manfredonia by Erika Nolla Fila

Manfredonia by Mila Lovrinčević

Manfredonia by Luka Adžijević