Dublin by Lana De Martini



Moje iskustvo na Erasmus+ praksi u Irskoj bilo je nezaboravno i vrlo korisno za moj profesionalni i osobni razvoj. Praksa je trajala dva tjedna, tijekom kojih smo bili smješteni u apartmanima. Ja i Mia smo radili u Courtyard hotelu, gdje smo imali priliku steći znanje o drugačijim radnim navikama i raditi u stranom okruženju. Naš glavni zadatak bio je upoznati se s radnim procesima u hotelu te sudjelovati u svakodnevnim aktivnostima s osmijehom na licu. Nakon radnog vremena, naša odgovornost je bila dokumentirati naše iskustvo kroz blogove, postere i videe, dijeleći naše dojmove i avanture s drugima. Tijekom boravka, sudjelovali smo u nekoliko dodatnih aktivnosti, uključujući izlet na Cliffa of Moher i posjet Galwayu, što nam je omogućilo da bolje upoznamo irsku prirodu i kulturu. Ovi izleti su bili izvrsna prilika za druženje s kolegama i stvaranje nezaboravnih uspomena.

Najveći izazov za mene bio je snalaženje u nepoznatom prostoru. Međutim, ovo iskustvo mi je pomoglo da razvijem bolje komunikacijske vještine, osobito u interakciji s gostima na stranom jeziku. U početku sam osjećala strah od komunikacije na engleskom jeziku, ali sam uspjela prevladati taj strah i postala samopouzdanija u razgovoru. Iskustvo s ljudima u Irskoj bilo je neočekivano pozitivno. Irci su vrlo ljubazni, razumni i nisu zahtjevni, što je obogatilo moje iskustvo. Njihova gostoljubivost su ostavili snažan dojam na mene i učinili boravak još ugodnijim. Sve u svemu, Erasmus+ praksa u Irskoj pružila mi je neprocijenivo iskustvo rada u međunarodnom okruženju, poboljšala moje komunikacijske vještine i omogućila mi da upoznam izvanredne ljude. Ovo iskustvo je ne samo pomoglo o mom profesionalnom razvoju, već mi je donijelo i mnoštvo lijepih sjećanja.



























Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Manfredonia by Erika Nolla Fila

Manfredonia by Mila Lovrinčević

Manfredonia by Luka Adžijević