Dublin by Mia Nađ

 



Praksa u Irskoj je bila moj prvi Erasmus projekt, također je bilo prvi put da sam odlazila na duži period od kuće. Prije puta bila sam uplašena ali i uzbuđena. Najviše sam se bila bojala puta do posla zato što smo Lana i ja imale najduže za putovat od svih, također sam se bojala komunikacije sa gostima, hoću li se uspjeti sporazumiti sa njima ili ne, te kakve će mi biti kolege(hoće li biti bezobrazni ili ljubazni). Kada sam došla na posao prvi dan moji svi strahovi su nestali, mene i Lanu su svi bili dočekali sa velikim osmjehom na licu. Sve moje kolege su bili dragi, simpatični i ljubazni. Nije mi uopće bilo stresno raditi u takvom okruženju čak i kad je bila gužva. Moram priznati da mi je najdraži dio dana bio kad sam bila na poslu. Sa gostima sam se bez problema uspjela sporazumijevati. Više mi se bio svidio posao konobara kada sam bila radila u Irskoj, nego u Hrvatskoj.Osim posla, najdraži dio dana mi je bilo slobodno vrijeme, slobodno vrijeme sam uglavnom provodila istraživanju Dublina, najdraži dio Dublina mi je Grafton street. Sva očekivanja koja sam imala oko Dublina su se ispunila!Opcenito ljudi u Dublinu su izuzetno ljubazni, te su uvijek spremni pomoći.Jedan od držaih dana mi je bio kada smo isli na izlet u Galway i Cliffs of Moher. Klifovi mohera su jedno od onih mjesta koje svako mora posjetiti jednom u životu. A Galway je prekrasan grad pun običaja i irske kulture. Praksa u Irskoj će mi jako puno pomoći u nadolazećim praksama. Naučila sam kako se treba nositi sa gužvama, te ja mislim da su se moje komunikacijske vještine dosta poboljšale. Kada smo sletjeli u Zagreb bila sam tužna zato što će mi nedostajati rutina koju sam imala tamo i naravno falit će mi moje kolege sa posla. Prakse poput ove mogu donijeti stjecanje radnog iskustva, poboljšanje jezičnih iskustava, znanje o kulturama i običajima drugih zemalja, te samopouzdanje i samostalnost. Svima preporučujem ovakve mobilnosti, zato jel one nude prilike za osobni i profesionalni razvoj koje se rijetko mogu naći u Hrvatskoj, za vrijeme mobilnosti upoznaje se dosta divnih i novih ljudi, te naravno predivne uspomene koje se pamte za cijeli život!


































Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Manfredonia by Erika Nolla Fila

Manfredonia by Mila Lovrinčević

Manfredonia by Luka Adžijević